Monday, December 14, 2009

zaman sekolah saya

salam n greetings to all...

hanya beberapa minit lagi saye oncall
tak mahu buang masa
lantas capai laptop
mahu berkarya...huhuhuhu
tgh hari tadi
terkenang zaman sekolah..zaman dulu2
sbb terpandang bdk sek di 12th college
so nak imbas zaman dulu2 bley??

mase sekolah rendah
mmg blurr semacam..
maen je tahu
pi sek rendah, sambung sek agama
maen hide n seek, batu seremban, kejar2, konvoi beskal satu taman
pi ngaji..pastu tuisyen
pergh....rindunye zaman nie..esp bab2 maen..hehe

lower form plak
yayasan klang sek convent
tak sampai sebulan pun..
lari pi maahad hamidiah kajang
tak sampai sebulan gak
ayah soh pindah mrsm pdrm
waaa....makin jauh...sob2

zaman kat mrsm pdrm
gile skema aku...
tak penah langgar disiplin..
mmg baek gile...
pengajaran yg aku dapat kat sini
mase exam make sure tido cukup
sbb aku tertido mase exam sains form 2
akibatnya
dpt C...teringat muke cikgu hafizah...

zaman mrsm jasin pulak
terkenal dgn moto
we are the best, we lead the rest
mmg best
kagum dgn dr. fatanah as pengetua
dpt pulak mak homeroom hajah noorliza..huhuh
macam2 berlaku
paling best homeroom aku sambut besday
kat dewan laksamana yg besar gile tue
habes kotor kami buat
campak cream cake kat semua org..best2
malam2 lepak kat meja bulat
dgn farina sambil minum milo
paling tak bestnye
aku dan bestfwenz bergaduh
alhamdulillah kami sudah baik sekarang...


zaman matrik
aku sangat2 suke..maaf yerk farina..
gile sangat2 aktif kat matrik
sampai merisaukan cikgu noer
siap kene warning tumpu pd pelajaran
sayang sgt pd prd
stay up sampai pagi..kan biat??hehe
wat aktiviti itu..pi sana pi situ
mmg best...dan mase prog anak angkat
aku knal jashimah...huhuhu
lepas kuar pun
masih aktif alumni
cuma sekarang dah tak aktif sbb busy
sekadar hanya memerhati..
zaman UM plak macam mana??just wait n see

2 comments:

MizTz_Lychee said...

Farah.Aku rindu ko.
Hope nnti ley jmpe. ^_^

fhmn111 said...

hehehe..rindu ko gak...okay, nanti kite jumpe yerk...dah dapat keje, keje leklok..akhir bulan blanje classmate ko..haha