Tuesday, December 1, 2009

untuk anda

salam alaik...

maaf, entry kali ini bukan psl anda atau aku..ini mengenai sahabat aku..bestfriend aku...



tak perlu berkepit 24hours
tak perlu berbual 24hours
tak perlu jadi kawan deskmate kite di sekolah
tak perlu kenal utk tempoh yg lama
hanya cukup berteraskan kepercayaan
saling menasihati
berada di sisi tika diperlukan
itu sudah cukup...
utk aku menganggap farina hanum harith fadhilah
dan juga rabiatul adawiyah....
sebagai sahabat aku.......

"Tidak sempurna iman seseorang itu daripada kamu sehingga dia mengasihi saudaranya sepertimana dia mengasihi dirinya sendiri" [ riwayat al-Bukhari dan Muslim ]

p/s : tidak lupa juga kepada sahabatku yg berada dekat dgn aku di UM...you were my bestfriend..and insyaAllah always be...thank you for letting me become one of your friends..

3 comments:

Chic_Chloe said...

farahhhhhhhhhhhh hehe rindu ko :-*

Faraha Hamidi said...

farinh mmg the best!

fhmn111 said...

hehehe..faraha, btol2..