Wednesday, December 2, 2009

berfikir sambil berhibur

dengar dan hayatilah lagu ini
agar kita sama-sama ambil iktibarnya
bila saya post mengenai sahabat saya
bukan saya hadapi masalah mengenai sahabat saya
cuma sebagai tanda penghargaan kepada mereka
yg sentiasa menghulurkan tgn utk membantu
menghulurkan bahunya utk saya menangis
sahabat saya tanya mengapa saya sentiasa ceria
terima kasih...take it as complement
saya suka keadaan ceria
supaya org disekeliling saya ceria
namun bukan bermakna saya tidak pernah berduka
duka itu ada
cuma saya tidak suka berkongsi
tidak mahu orang melihat saya berduka
sebab pada saya
duka itu tanda kelemahan
tapi saya bukan insan sempurna, bukan robot
bila berduka
saya kembali kepadaNYA
kerana DIA adalah kaunselor terbaik saya
dulu, kini dan selamanya...

No comments: