Wednesday, December 9, 2009

macam-macam mahu cerita

salam...

routine aku setiap pagi
amek air panas kat water cooler
bancuh nescafe
sambil tgk menara TM dan langit

pagi pi class/clinic/ot/ward
petang semalam aku n kwn2
maen bowling
maaf, score tak bley bgtau...sbb banyak kali masuk longkang..hehehe

malam pula
aku berada di study room
bersama kawan aku
wat case summary+bersembang+berinternet

sambil2 itu
aku surf internet
berfacebook+berym dll
akhirnya aku ingin berkongsi dgn anda semua

wahabi vs bida'ah
http://saifulislam.com/?p=7219#more-7219
sibuk diperkatakan sekarang
ekoran penangkapan ust asri
sesiapa yg tidak tahu bezanya
bacalah article ini...
terima kasih kepada saudara haziq
menerangkan kpd aku n kak syu

nur kasih
drama melayu yg paling mendapat sambutan
jangan hanya tengok sahaja
mari tafsir maksud tersirat disebalik pembikinannya
http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=2093
benar
jika ingin berubah
syaratnya diri sendiri!!!!

dan akhir sekali..
sekarang aku tgh layan lagu ini
dan ingin berkongsi kepada semua
maaf, aku tak dapat nak download kat blog ni
korunk downloadla sendiri yerk
http://www.topliriklagu.com/tuhan-lirik-lagu-penyanyi-artis-wali-band.htm
ade sekali dengan liriknya
dengarlah lagu ini
cara berdakwah itu terbentang luas
sesuaikanlah dengan peredaran semasa

dan terima kasih kepada kawan aku
kerana menyedarkan diri aku
betapa hipokritnya diri ini
hanya pandai berkata-kata
tetapi tidak melaksanakannya

aku tidak suka
sbb aku sangat tidak suka pd mereka
yg bersikap begitu
maka wahai diriku
elakkan dirimu jadi seperti mereka

No comments: