Tuesday, April 20, 2010

saya sayang dia


hari ini birthday siti fauzan mohd kamal..atau lebih dikenali dgn ijan..happy birthday ijan..

terlalu banyak terhutang budi pada dia..banyak sangat2..

waktu aku balik bilik tension2, terus tak jadi nak moody ke, ngamuk ke...sbb ijan nie manja orangnya..akan menangis bila kena marah sket..kalau suara aku naek sikit pon dia dah sedih2..dpt tahu masa 2nd year bila aku mengamuk sbb housemate yg lain tak reti nak hidup bermasyarakat..

waktu aku sedih dan sama waktu dgnnya, dia tak penah tanya..dia paham2 sendiri..bagusla, sbb aku tak suka org tau aku sedih..hehehe..

waktu aku sangat2 bengang kat sesape, diala tempat aku membebel..sian kat telinga dia dgr bebelan aku..

bila aku ada masalah esp mase kat Klang, dia yg mula2 risau..aish, sebaknya bila teringat Klang..huhuhu

terima kasih sbb datang support aku semasa arwah mak meninggal dulu..sanggup dia, wawa n hurul ponteng class pagi tue support aku masa uruskan jenazah arwah mak..at the end, wawa yg nangis..huhuhu

kalau nak cerita, panjang..memang panjang...satu college, satu class masa 1st year, housemate masa 2nd year dan roomate sejak 3rd year sampaila sekarang..

kenal ijan, dan ijan sebagai rummate aku...its the best thing happens to me as medical student..

semoga Allah sentiasa memberkati dan melindungi sahabatku ini, siti fauzan mohd kamal..

p/s : tadi ijan tanya, "farah, kita sayang kamu. kamu sayang kita tak?"..huhuhu..memang confirmla aku takkan jawab face to face..yup ijan, kita sayang kamu..: )

No comments: