Wednesday, April 14, 2010

birthday Along??

happy birthday to my beloved eldest brother, Along @ Mohd Faizal Mohd Nor...

seingat aku, besday dia hari ini, 14hb of April..tapi tak confirm. papepun, aku tahu besday Along in this month..hehehehe

Along dah tua dah..34 tahun..bilalah nak dapat kakak ipar nie..hehehe

happy birthday Along..

- utk Along yg tak pernah marah adik2 dia. siap kene buli ngan Angah n Alang lagi. steady je bila mainan dia dirosakkan oleh adik2 dia..
- utk Along yg sememangnya pendiam..mummy kate perangai aku lebih kurang macam Along je..pendiam????hehehhe..dgn stranger je..
- utk Along yg selalu kene perli sbb nampak "lembik". weh, abang aku dah panjat gunung Everest tau. cuma sampai ABC camp je, tak sampai puncak sbb tak cukup bajet. Along dah panjat semua gunung kat Msia nie sampai aku pelik dia nie bley plak dapat cuti lama2 panjat gunung.
- utk Along yg suka sgt comment bila aku masak. kerasla, tawarla, lembikla..macam2..tau arr die pandai masak esp western food. inilah hasilnya bila 4 tahun blaja kat UK tak reti nak balik2..hehe
- utk Along yg boleh dibilang dgn jari berapa hari dlm seminggu dia de kat opis die kat KLCC. tup tup de kat Sabahla, Sarawakla tak pun kat plantar minyak tue..
- utk Along yg suke blanje satu family dinner esp mase weekend. dan adik dia sowang nie akan tersenyum lebar bila Along sebut "jom shopping"..: )
- utk Along yg workaholic sampai sedara mara bising bilala nak jumpe Along nie.
- utk Along yg sentiasa bawak kete dgn berhemah. tak pernah speed lebih 120km/hour tue..sbb tue slalu kene tinggal kat belakang bila konvoi ramai2 balik kg..hehe
- utk Along yg merupakan role model bagi kami adik-beradik. Along memang genius gile bab2 akademik. yg rajin gila baca buku esp magazine Times/ National Geographic. yg menangis bila papa/mummy cakap nak buang buku2 lama dia..huhuhuhu

mase aku kecik2, jarang jumpe Along. sbb dia pi boarding schoolla, kmb banting pastu 4 tahun kat oversea. jarak umur yg jauh menyebabkan aku takdela rapat sangat ngan Along. tapi aku tetap sayang Along...: )

No comments: