Monday, April 12, 2010

bila dah tengah malam...

alahai...
tgh2 malam + sunyi + nak exam, teringat kat seseorang..

dulu,
bila tension je, dial je no umah, dengar suara..terus jadi tenang
bila tension je duduk UM nie n bila hadap buku, terus je balik umah, tgk muka dia, sejuk n tenang hati ini
bila takde orang tanye psl akademik aku, dia yg mula2 tanye..
bila cakap nak balik je, mesti dia masak sambal ikan bilis : ) ...laparla pulak..hehe
bila aku nak buat "kerja gila" dan dia dapat tahu, terus tak jadi nak buat..sbb nanti dia tak tidur malam sebab risau

dan sekarang,
bila teringatkan dia, aku akan senyum je. sbb aku dah janji dgn diri sendiri tidak akan mengalirkan air mata lagi...

pa, orang rindukan mummy...

p/s : orang kata, hilang mak tak sama dengan hilang ayah..betol ke tak, ntahle..bagi aku, sama je..tetap hilang orang yg tersayang..

2 comments:

Anonymous said...

sob...sob...sob....be strong kay....piqah kn ada...akk nak sambal ikan bilis,ikan tuna dan ikan tongkol pun piqa le masakkan....

fhmn111 said...

hahahahaha...kalo masak sedap nak arr...tapi takmola ikan tuna n ikan tongkol...nak ikan bilis je..hahaha