Thursday, April 29, 2010

enough is enough

assalamualaikum n greetings..: )

pergh, sungguh penat!!! bajet cam class penuh je..: )

pagi : pi forensic department nak tgk autopsy. at the end, autopsy ke mana, aku kat bilik tgk citer.
petang : full of joy. bergema therapy room dgn gelak tawa kami. class with dr.subash. discussed about schizophrenia again...balik singgah makan pisang goreng. then, teman kawan pi maternity ward.

tidur. and here I am. baru bangun. baru je lepas lepak kat luar jap tgk bulan. gile, macam warewolf!!hehe

enough of sadness. enough mengeluh sana sini. menjadi orang yg tak betul+zombie. senyap tanpa sepatah perkataan. kesian roomate n groupmate aku. sorry guys : (

tetiba aku jumpe ayat best..

We might be best friends for one year, pretty good friends the next year, dont talk that often the next, and dont want to talk at all the year after that.

Hlovate said,

saya tak pandai melukis, jadi saya tak boleh 'draw and paint' perasaan saya.
saya tak pandai nak menyanyi, saya tak boleh lagukan isi hati saya.
saya tak ada 'art and skill' maka saya tak boleh nak 'shout out' buat 'graffiti' kat mana-mana dinding.
dan sebenarnya saya tak pandai pun menulis, saya tau 'throw out and spill' aje

dan kepada insan yg berYM ngan aku petang tadi, yg kite pernah

gelak sakan tak ingat dunia bersama
diam sampai aura "panas" terasa
gaduh mengalahkan budak kecik bersama
sakat menyakat mengalahkan bdk 9 tahun
rempit melebihi 100km/h macam bwk kerete F1 bersama
terus terang tak berlapik macam takde tembok antara kite

and I just want to say,
if I never talk to you again in my life
you are my bestfriend..always be.....
really miss our old days...: )

No comments: