Monday, March 15, 2010

selamat hari lahir

assalamualaikum..: )

bulan march sudah datang..istimewa sgt ke?yup, special sket sbb ramai nyer besday this month..kalo tak ingat, abeslaa..hehehe..

15 march

happy birthday wa!!norazwa ramli, anak jati bota, perak. anak ke-4 out of 8. x-student sbp gopeng n x-pasum. orangnye kecik molek, tapi kecil2 cili api..hehe..wawala tempat kami semua mintak pendapat, minta nasihat bile diperlukan. dan dia jugala yg akan menitiskan air mata bila hatinya tersentuh dgn kisah2 sedih. bila die tension, terpancar di wajahnya. terima kasih tak terhingga kepada insan bernama wawa ini, sbb sentiasa dan tak jemu melayan kerenah aku. terima kasih banyak2 bila berada di sisi aku bila aku ditimpa pelbagai masalah dan dugaan. terima kasih atas segala nasihat yg dicurahkan. juga tak lupa kerana berada di sisi semasa mak aku meninggal dunia. moga Allah sahaja yg dpt membalasnya. moga Allah merahmati sahabatku ini.


wawa..sentiasa berada di hati kami semua..

19 march

semoga farina hanum harith fadhilah sentiasa dibawah rahmat Allah. semoga dia sentiasa happy n ceria. bahagia dia adalah bahagia aku. senyum dia adalah senyuman aku. dia adalah sahabat aku dunia ahirat. tiada siapa dapat menggantikan dia sebagai sahabat aku. semoga ukhwah yg kami bina sejak di zaman sekolah akan berkekalan hingga ke akhir hayat.

21 march

happy birthday kepada mr. prez yg menjadi presiden class dan homeroom aku kat jasin..yg pernah jadi mentee add math n math mod aku..hehehe..dia adalah seorang anak murid yg bagus sekali..hehe..antara insan yg aku kagum kerana kecekalan dan ketabahan menghadapi dugaan hidup. dont worry mr prez, aku n farina sentiasa berada di sisi ko..ganbate!!semoga mr prez bahagia bersama org yg dok di selatan tanah air. hehehe..

dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
selamatkan hari dan urusan mereka ini ya Salaam[memberi keselamatan]
dijauhkan dari musibah dan kesusahan ya Muhaimin[pelindung]
lepaskan belenggu sahabatku ya Baari-u[melepaskan]
ampunkan dosa2nya yg lalu dan akan datang ya Ghaffar[pengampun]
murahkan rezeki mereka dengan barakah ya Razzaaq[pemberi rezeki],ya Fattaah[pembuka pintu rahmat]
limpahkan rahmah dan kasih sayangMu ke atas mereka ya Wahhab[pemberi kurnia]
tinggikan darjat mereka semua dengan iman ya Mudzillu[memuliakan]
tetapkan hati mereka di jalanMu ya Hafiidhu[memelihara]
tambah indahkan peribadi dan akhlaknya ya Lathiiru[penyantun],ya Haliimu[penyabar]permudahkan segala urusannya ya Allah
~amin~

4 comments:

Chic_Chloe said...

Farahhhhhhhhh thankkk u *sob22*, thanks jgk sbb dtg, thanks jgk for the present tauu, both are the best bday present for me! syg ko, forever and always *hugs*

Anonymous said...

kak fara..besday kita bulan 6 tau...hihihi

Anonymous said...

thanks farah..knowing u is one of the amazing things in my life.having u as a friend is like i'm having a 100% of O2..there's nothing i could pay u back.ONLY a wish of bless from Allah swt that i could give u..thanks my fren. i'm glad to be ur fren.

fhmn111 said...

farina : hehehe..syg ko gak
pka : err..apakah bulan 6 itu???hehehe..
wawa : tq. im proud of you being my friend too: )