Monday, January 11, 2010

angka 23

salam and greetings to all.....: )

alhamdulillah...

saya sudah 23 tahun..ya, tanpa sedar, umur saya sudah mencecah angka 23...dipanjatkan segala syukur pada Ilahi kerana terus memberi nyawa utk saya bernafas atas bumi Allah ini...jika dahulu saya tak sabar utk bergelar dewasa..kini saya takut dan tidak percaya...sbb makin hari makin dekat ajal saya....moga saya bersedia utk hari itu...


syukran ya Allah

kepada papa n arwah mummy sebab membesarkan satu-satunya anak perempuan mereka ini yang nakal dan manja ini....
kepada Along, Angah+kak rafidah dan Alang sebab melayan kerenah adik mereka ini
moga saya terus dipanjangkan umur supaya dapat menabur bakti kepada mereka
terima kasih diucapkan
kepada farina hanum sebab telefon dari Indonesia semata-mata utk wish....dalam batuk+demam dia gagahkan diri call saya...sedih juga bila tak dapat sambut bersama dia...: (
kepada siti fauzan, rumate saya sbb belikan cheese cake itu...sedap2...
juga kepada wawa, hurul, hajja, pakna, nadzrah, hapsah, izzati dan juga rabiatul sebab serbu bilik utk sambut birthday saya...
tak lupa pada kawan2 yg wish melalui sms dan juga di facebook...
terima kasih banyak2.........: )

No comments: