Thursday, January 14, 2010

adeh, aku dah mula merepek!

salam...: )


kali nie aku nak merapek bley??huhuhuhu...korunk kasi ke tak, tak kisah pun..sbb this blog belongs to me..suke hati aku nak wat pape, nak post pape as long as tak menyakitkan hati sape2..huhuhuhu..

ini semua gara-gara terlambat minum nescafe. tahukah anda bahawa saya akan minum nescafe 2x sehari..pagi dan malam..: )hajatnya nak stay up nak menghabeskan 4 case summaries ent posting...yosha, penat class siang tadi masih berbaki..tak penah dalam sejarah hidup aku breakfast pukul 7..nie semua pasal oncall..dahle kene marah ngan sister tgh hari tadi..takpela, mmg salah aku pon...mase class plak mata aku between partial and complete ptosis=ngantuk dah...huhuhuhu...balik petang tadi terus hempaskan badan atas katil..thanks to ijan sebab kejutkan aku solat asar...lepas maghrib plak aku bawak zarina merempit ke murni...kesian kat zar sbb kempunan sangat nak bukak puasa nazar kat murni.....jgn hampakan permintaan orang lain andai tidak mahu permintaan anda dihampakan...

harap-harap rumate kesayangan aku nie, siti fauzan mohamed kamal tak bace blog aku...huhuhuhu...dgn senang hatinya aku dah order hadiah birthday dia bulan 5 nie...huhuhu...harap2 dia suka sbb aku dah tak tau nak bagi ape kat dia...semua bende dia dah ade..sedih gak sbb nanti dah tak ber"rumate" ngan dia....dia adalah rumate yg paling best dalam hidup aku as a student ni..yela, pasni kalau dah kahwin mestilah spouse kite rumate paling best kan..hehe..tahu bila aku tgh nak mengamuk, cepat2 dia tidur..hahaha...melayan aku buat lawak yg ntah pape+immature nie...sampai dia pun dah terpengaruh dgn trademark batrisyia.."tolong saya, tolong saya"...hahahaha

yg bestnye this week, aku dapat free call utk 8pax celcom aku..hahaha...memang aku pulun cakap lama-lama dengan cikgu noer...abes kene tahan telinga cikgu nasihati aku yg memang pemalas nak study ni...baik cikgu...saya sayang cikgu..: )

tataula sama ada this week aku balik umah ke tak...last week aku balik hari ahad je since biat datang dok bilik aku...dia datang KL atas urusan peribadinya before flying back to Australia 14hb feb nie...abes aku bawak die pusing KL merempit..hehe...sempat gak aku curi dia bawak balik ke umah since ayah aku kenal dia...thanksla biat sbb melayan kerenah bdk kecik tue..hahaha...skang nie terasa macam ayah aku dah dirampas orang...malam2 ayah aku pi masuk hutan dengan geng2 dia..yg aku kenal just pakcik Jo je..huhuhu...masuk hutan malam, pagi2 before subuh baru balik...waaaaaaaaa, saya nak ayah saya....: (...

at last but not least...bawah nie gambar-gambar utk tatapan anda...



opppsss....
jap2...ada sedikit perkongsian utk renungan bersama....

“Jika kamu memilih pasangan hidup kerana fikrah, maka pandangan kamu sangat sempit. Misi perkahwinan yang terbesar bukanlah dengan kamu mendapat pasangan hidup yang mengizinkan kamu aktif dalam jamaah. Tetapi tujuan yang terbesar adalah mencari pasangan yang menanamkan rasa rindu kamu kepada akhirat dan takut kepada neraka.”ihsan daripada
http://dzulkhairi.blogspot.com/ hasil perkongsian saadah di facebook..

No comments: