Sunday, October 25, 2009

thank you Allah

salam alaik to all...

7 hari lepas...
aku pulun for supplementary final exam
kali nie aku lebih relax n confident

jumaat lepas
dapat result..alhamdulillah..thank you Allah
tapi dlm gembira ade duka
kejayaan yg dikecapi tak bermakna sbb tak dpt disambut bersama2 10 org yg lain
andai aku dpt bg markah aku sket kat diaorang
aku sanggup
asalkan semua dpt pass same2

pesan aku..
moga mereka tabah hati..cekal..jgn putus asa
berat mata memandang...berat lagi bahu mereka yg memikul

sabtu semalam..
alhamdulillah open house berjaya diadakan
thanks kepada yg memenuhi jemputan aku
harap korunk kenyang n gembira
tp terkilan
sbb sahabat aku tak hadir
takpe
dia punya alasan tersendiri

hari ini
aku bangkit semula dari kegagalan aku
janji aku
pada ayah aku, arwah mak aku..dan pada diri aku sendiri

ya Allah
terima kasih atas kegagalan yg lepas
terima kasih atas kejayaan hari ini
moga aku akan terus berjaya
moga hati ini tetap pada paksiMu....

7 comments:

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

ape??open house?x ajak pon. :( ni nak majok ngan cik farah ni.haha. :P kdng.nantikan kpulangan kuuuuuuu ~~~~~

fhmn111 said...

hahahaha...pesan rasulullah, andai ade jemputan ke majlis, kena datang..kalo aku ajak, ko kenela datang..sebab tue aku tak ajak..hahahaha...takpe2,cepat2 pulang yerk..nanti kite makan same2 sampai muntah tgk muke ko...haahahaha...

jas jamaludin said...

..................................

fhmn111 said...

jas...ko ok ke tak nie...kalo ko nak kuar pi mane2, meh aku bawak ko pi mane2...

Chic_Chloe said...

weh ckp nk wat entry baruuu, penat aku tunggu :p hehe btw congratz tau sbb pass exam, proud of u :)

fhmn111 said...

hahaha..tetibe takde ideala pulak..hahaha..nanti dah de entry baru aku buzz ekh..hahaha

Dr. Yani said...

then, what happen to the other 10?? congrats to u!!