Wednesday, October 21, 2009

hairan...



aku hairan nape org berjanji
tapi mungkir janji

aku hairan nape org menangis atas kesalahannya
tapi terus buat lagi

aku hairan nape org cakap "trust your friends"
sbb aku dah tawar hati

aku hairan nape org tipu dan terus menipu
sbb aku dah tak percaya

perasaan aku
kecewa
keliru
tawar hati

jgn ingat aku senyap
aku tak tahu
jgn ingat aku diam
aku pekak
jgn ingat aku tak bertanye
aku buta
sebab aku dah malas amik tahu

benar
berkawan itu lebih indah kalau diniatkan demi Allah
lagi indah kalo bertunjungkan KEPERCAYAAN

kadang-kadang aku mahu je berteriak
kadang-kadang aku mahu je memberontak
tapi aku tak mampu
sahabat takkan sakiti hati sahabat dia
aku pun tak tau pe yg aku bebel nie..hehehe...ini hasil pemerhatian dan pengalaman yerk...bukan aku sowang je..rasenye korunk pun rase mcm tue..kan????..hehehe