Thursday, October 1, 2009

malam ini giat tanganku menekan keyboard laptop pemberian along dan angahku ini..sunggguh sunyi dan mendamaikan tatkala kebanyakan kwn2ku enak dibuai mimpi indah..puas memujuk mata utk lelap, menanti subuh namun gagal...akhirnya aku pun surf blog kwn2ku yg lain..

baru aku sedar mereka punya masalah..masalah yg aku tidak ambil pusing..maaf ya teman2 kerana tidak hadir di sisi anda tatkala kamu dirundung kesedihan..masalah keluarga, masalah kawan dan sebagainya..tidak mampu utk berbuat apa2 melainkan nasihat...ingat pd Allah sentiasa..

duhai mata
bilakah mata ini akan lelap..

mata sudah berpinar2..kepala dah berpusing2..membaca buku bukan lagi kegemaranku pada saat ini..sedangkan exam lagi 2 weeks...

sedar atau tidak, hampir 4 tahun amek medic..paling mencabar 3rd year..banyak air mata mengalir demi kawan dan keluarga...tapi aku yakin setiap ketentuanNya ada hikmah disebaliknya..mendekatkan aku kepada penciptaku..sujud qiam di tgh malam menangis atas segala dosa yg dilakukan...moga diri terus beristiqamah..

No comments: