Tuesday, October 20, 2009

cerita dua bulan lepas...

salam and greetings to all....:)


gambo kat atas tue gambo mase kiteorg x-jasin wat program career guidance utk students...kiteorg bukak booth psl program lepas sekolah...ikutkan malas nak join..tapi kawan baek punye pasal yg conduct, dgn paksa rela aku pun join..alhamdulillah lepas tue diniatkan utk bantu adik2 jasin nie..hehehe

majority bdk boys batch atas kiteorg...kire senior arr..yg knal just shakir..tue pun die slalu jadi mc perhimpunan pagi kat dataran yg aku dah lupe namenye..hahaha..rasenye semua bdk oversea kot..just fahmi kat uia main campus n keli kat um..

bdk pompuan batch aku..hehehe..majority semuanye bdk2 blok G...hehehe..mmg kecoh+gegak gempita bile jumpe..rindunye kat rakyat2 blok G..apa khabar anda semua???farina aku pakse join..hahaha......umai classmate aku..jiea knal sbb jiran sebelah class...shahirah classmate mase form 4..hahaha...bdk nie slalu kene kaco by aku..hahaha..pastu die slalu dipukul oleh aku n memukul ak smpai bdk2 jasin pun dah tau trademark kiteorg bile jumpe...hahahahahhaa(gelak jahat)...

mmg seronok sgt2 tyme tue..tak cukup mase rasenye jumpe depa...jom wat reU..hehehhee..tp sayang tak dpt jumpe cikgu sbb isnin kene balik um...tersenyum lebar bile tgk blok pompuan..ade pagar besi colour hitam...ade gak sumbangan kat blok nie yerk sbg jaksa..teringat stay up perah otak wat surat rasmi kat warden mintak pagar besi tue..hehe..



gambo tak clear sbb shahirah yg amek..huhuhuhu...mase nie lepas abes program..




kat booth bdk2 express..semua dah grad...jiea tgh amek phd..wan su amek master..wafa keje..yg kat belakang depa tue semua tgh amek medic lagi..hehe



nie dgn teh n umai..

nape ekh tetibe citer benda yg dah lepas dua bulan yg lalu??huhuhuhu...sbb best sgt2..jumpe kwn2 lame..dahle majority pi oversea...umai kat ireland..farina kat indon..teh n shahirah kat manchester...hehehehe...


lagi satu...sbb takmo teringat exam tadi...hehehe...

No comments: