Friday, October 1, 2010

A

salam n greetings

sungguh, kerja itu memang terlalu banyak dari masa yang ada
walau banyak mana pon tanggungjawabnya,
tangan, kaki tetap ada dua
dan ada ketikanya, perlu ambil masa untuk tarik nafas juga

alhamdulillah,
baru sahaja selesai menyiapkan case summary
hampir hampir je nak patah riuk leher menghadap laptop
hampir hampir je mata silau milau nak juling baca journal
hampir hampir je tangan nie nak dapat carpal tunnel
dan hampir hampir je keyboard laptop nie nak compang camping
semuanya gara-gara sibuk berchenta dengan mr. A aku nie.

and in the middle of the now where
tetiba teringatkan orang yang tersayang
orang yang mengandungkan, menyusukan dan membesarkan aku

tipula kalau aku tak rindu
tipula kalau aku tak sedih
tipula kalau aku tak terasa kehilangannya
dan tipu tipu tipula kalau mata aku tak bergenang bila teringatkannya

may my late mother rest in peace..
may Allah bless
al-fatihah

ya Allah, give me strength : )

No comments: