Thursday, June 10, 2010

yezza

assalamualaikum...

alhamdulillah, akhirnya berjaya menjejakkan kaki ke gopeng. menunaikan janji yang tak terlunas sejak dahulu lagi..

3 hari menyelami tugas seorang guru. memang busy. kalau aku yang jadi lecturer, blom tentu aku akan seorang lecturer yang baik.

rasa gembira dapat berjumpa dgn lecturer yang banyak berjasa. dan alhamdulillah mereka masih mengingati aku yang suke sangat bertanya kat depa nie..

tenang kembali hati ini. mula bersemangat untuk study for final exam. setelah mendapat kata2 semangat dari seorang lecturer yang paling rapat dengan aku.

terima kasih kepada cikgu noer ashikin muhiddin. bagi aku, dialah lecturer, sahabat, kakak dan mak bagi aku. tak lupa pada cikgu amal zinnirah abu bakar...memang kecoh bile dok bersembang dgn cikgu2...hehehe

2 comments:

leming said...

jangan lupa juga cikgu2 kat sekolah menengah tu ye..diorng un byk berbakti..

fhmn111 said...

tak lupe..insyaAllah..tanpa mereka, cikgu2 tadika, sek rendah, sek men, matrik dan U..kite semua takkan menjadi diri kita yang sekarang..