Friday, June 25, 2010

selamat hari bapa



lupa!!! kali ini betul2 aku lupa. lupa pada sambutan hari bapa.
tapi tidak bermakna aku lupa pada ayah aku.
sambutan hari bapa hanya peringatan kepada kita semua, supaya menghargai jasa-jasa mereka.
lagi bagus kalau kita hargai mereka setiap hari.
jika tak melalui perkataan atau perbuatan, kita perlu sentiasa ingat atau tunjukkan kasih sayang kepada mereka melalui doa.
jika kita begitu disayangi dan dibelai mesra oleh ayah hinggalah kita berumah tangga, tidak salah rasanya untuk kita membalasnya w/pun mereka sudah lanjut usianya.
apalah sangat jika nak dibandingkan dengan pengorbanan mereka yerk?

aku rapat dengan ayah aku. w/pun dia garang, tapi aku tetap rapat dengan dia. malah lebih rapat daripada rapatnya aku dengan mak. anak ayah arr katakan..hehe

doa aku..

moga ayahku, En. Mohd Nor Mokhtar sentiasa dibawah rahmatMu ya Allah.

selamat hari bapa kepada semua ayah dan juga bakal-bakal ayah!! : )

No comments: