Sunday, May 9, 2010

mak oh mak



yosha, semua orang wish "happy mother's day"....
w/pun diri ini sudah tidak beribu..
nak gak wish..
happy mother's day to all mothers in this world...

alhamdulillah, sempat gak wish kat bbrp orang yg dianggap sebagai mak bagi aku...
ramai orang yg sayangkan aku rupanya..
ramai orang yg amek berat pasal aku rupanya
alhamdulillah..: )

tak lupa,
selamat hari ibu gak
kepada farina : sbb bila die dah start membebel+risau, masyaAllah..: )
tak lupe to biat gak : kuat membebel gak nie..hehehe

2 comments:

Chic_Chloe said...

hahaha tau dh skg cmne kalau aku risau kn ;) happy mother's day to u too frh. sorrrrry aku out of touch sket bz prepare ke outstation huhu. will update u later k, miss ya!

fhmn111 said...

thanks..take care farina...jgn lupe makan...tunggu hadiah from kiteorg yerk: )