Sunday, May 30, 2010

cuti oh cuti

assalamualaikum...

alhamdulillah, seronok rasanya dapat cuti. rehat segala2nya..: )

tapi tak juga. sibuk kemas rumah, sibuk memasak. alhamdulillah, majlis tahlil berjaya dilaksanakan dengan teratur. risau juga kalau tak sempat nak masak. sebab tinggal sesorang je kat umah. hailo2..mujur tahlil sekadar melibatkan ahli keluarga belah ayah. yang melibatkan jiran2 sudahpun diadakan di surau pada 7hb may lepas.

seronok rasanya dpt kemas rumah. hilang segala habuk. cuma stain yang melekat kat dinding hasil creativity batrisyia tak hilang2..huhuhu..

bila adik beradik ayah berkumpul, maka kami semua duduk bukak cerita. apatah lagi kak ita dan keluarganya baru sahaja sampai dari Arab Saudi. macam2 sambil makan manisan yg diimport dari sana.

nampaknya Ucu sebagai ketua rombongan sudah merancang percutian ke sebuah negara. wah, nak ikut. nampaknye kene kumpul duit dari sekarang. tahun lepas tak dapat ikut depa pi Indonesia sebab mummy sakit. insyaAllah tahun depan bley ikut kot. huhuhuhu



mak saudara bergambar mengalahkan anak buah!!

insyaAllah hari2 mendatang blog ini akan sunyi. sebab mula buzy ngan case summaries, exam, long case, oncall bla bla bla...lepas ini ingat akan mengundurkan diri dari dunia blogging..huhuhu..cuma tatau bile..

dan jika sesiapa yg perasan, sudah tidak update gambar kat facebook. sebab apa? hehe..sebab menghormati permintaan seseorang...so sape2 nak gambar, kenelah mintak direct..

dan sedar tak sedar, final exam makin dekat. so my batch, tingkatkan prestasi jauhkan kontroversi. dan alhamdulillah, dalam tempoh sebulan nie makin tenang untuk belajar. ganbate!!

No comments: