Thursday, July 15, 2010

the climb

I can almost see it
That dream I'm dreaming
But there’s a voice inside my head sayin,
You'll never reach it

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
May faith is shaking but I
Got to keep trying
Got to keep my head held high

There is always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle
Sometimes you going to have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It’s the climb
The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes they knock me down but
No I'm not breaking
The pain I'm knowing
But these are the moments that
I'm going to remember most yeah
Just got to keep going
And I
I got to be strong
Just keep pushing on
Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith baby
Its all about
The climb
song : The Climb by Miley Cyrus
salam alaik...
saja mulakan dgn lyric The Climb. jom kita hayati lyric tue.
lagu ni cukup famous. semenjak zaman supplement tahun lepas. sbb lyricnya lebih berbentuk motivasi.
so aku nak tujukan lagu ini, khas buat rakan-rakan seperjuangan aku. yang bakal menduduki exam, mahupun segala bentuk dugaan.
kepada dzul, fadhli, buddy2 aku, dan phase IIIa..
good luck, all the best.
moga Allah permudahkan urusan kalian semua.
daripada Abu Hurairah R.A, firman Allah dalam hadis Qudsinya yang bermaksud :
Aku sesuai dengan dugaan hambaKu kepadaKu
dan Aku bersama dengannya
ketika dia ingat kepadaKu
jika dia ingat kepadaKu di dalam hatinya
Aku akan mengingatinya di dalam hatiKu
dan jika dia ingat kepadaKu di dalam lingkungan khalayak ramai
nescaya Aku juga akan mengingatinya dalam lingkungan ramai yang lebih baik
dan jika dia mendekatiKu sejengkal
Aku pun akan mendekatinya sehasta
dan jika dia mendekatiKu sehasta
nescaya Aku mendekatinya sedepa
dan jika dia datang kepadaKu dengan berjalan
maka Aku akan datang kepadanya dengan berlari

No comments: