Monday, February 8, 2010

undur diri

saya ingin berundur diri sebentar. insyaAllah tidak lama. andai diizinkan Allah, saya akan kembali post entry dalam blog saya.

blog anda semua akan tetap saya kunjungi..insyaAllah

saya ingin mencari sesuatu yang telah lama hilang dalam diri saya. moga saya jumpa apa yang saya cari.

saya juga ingin menyediakan diri untuk sesuatu. moga saya bersedia.

dan untuk anda semua, jaga diri elok-elok. jangan lupa makan, jangan tidur lewat dan paling penting, jangan lupa pada Allah.

kepada rabiatul adawiyah, selamat pulang ke Brisbane, Australia 14hb ini. moga tenang dan study smart di sana.

kepada farina, good luck for your exam k..doa saya sentiasa mengiringi usaha anda.

tidak lupa pd mereka yang akan exam, good luck and all the best. moga Allah mempermudahkan segala urusan kita ya.

Tidak ada kegembiraan setanding nikmat sahabat dan tidak ada rasa sedih setanding perpisahan dengan sahabat - Imam Syafie

Ketahuilah sesungguhnya pertolongan Allah itu dekat, asalkan kamu bersabar dan berpegang teguh dengan agama Allah. Jika kamu bersabar, maka ia adalah lebih baik bagimu..

assalamualaikum...

No comments: