Tuesday, December 21, 2010

Wishes

terasa hari ini berjalan tanpa kaki jejak atas tanah. sakit kepala melampau-lampau. kalau bukan short case, dah lama aku bertapa berhibernasi dalam bilik. terasa macam duduk kat kutub utara kutub selatan tunggu lecturers datang.

bangun tido bangun tido. pandang buku pun, pastu aku rasa buku yang pandang aku. pandang makanan, at the end makanan yang pandang aku. sepi, takde selera.

sweater, selimut and panadol menjadi peneman setia aku.

and at this moment, only one person that I miss sooo much....I wish I can talk to her, bermanja-manja sikit, then listen to her mumble and ramble. I wish she can cook my favourite food.

tapi Allah lebih sayangkan dia..: (

daripadaNya kita dijadikan, untuk beramal kepadaNya dan kepadaNya jugalah kita kembali.

No comments: